1. třída

Dobrý den, úkoly na dnešní den( 8. dubna):

Ve SLABIKÁŘI si znovu přečti článek Večeře pro mámu a odpověz na otázky pod článkem.

Tak jak jsem slíbila, ve slabikáři zatím dál pokračovat nebudeme. Raději si znovu přečtěte články, které jsme již četli, ať čtení natrénuješ.🙂

V PÍSANCE si napiš str. 35 celou.

MATEMATIKA ( 8. dubna)

V MATEMATICE pokračuj na str.7.

Cvičení 3- je tam napsané procvičuj- přepiš a vypočítej do SEŠITU !

Pro tento týden je to vše a ozvu se vám v úterý.

Všem Vám přeji krásné Velikonoce.

Mějte se hezky🙂🙂

Dobré ráno, úkoly na 7. dubna jsou:

ve SLABIKÁŘI si přečtěte na str. 69 článek Večeře pro mámu a potom rozhodněte, zda jsou věty pod článkem(jsou to ty napsané psacím písmem) pravdivé. Zakroužkuj ANO, nebo NE.

Toto je práce na dva dny (dnešek i zítřek), protože je ten článek delší.

V PÍSANCE si napiš str. 34 celou.

MATEMATIKA (7. dubna):

v MATEMATICE pokračuj na str. 6.

Udělej ji celou.

Mějte se hezky🙂

Dobrý den, posílám úkoly na dnešní den 6. dubna:

Ve SLABIKÁŘI začneme písmeno Ř na str. 68.

Nejprve si dejte do kroužku písmeno Ř, ř v básničce (červená a modrá pastelka).

Potom si přečti slabiky v kuřátkách a sloupečky slov u žlutého balonku. Pod každým sloupečkem máš obrázek. Podtrhněte slova k obrázku.

V PÍSANCE si napiš str. 33 celou.

A ještě MATEMATIKA (6. dubna)

V pracovním sešitě si udělejte str. 5.

Mějte se hezky🙂🙂

Dobré ráno, úkoly na dnešní den 3. dubna.

V PÍSANCE napiš str.32 celou.

Ve SLABIKÁŘI si na str. 67 natrénuj čtení článku:

ŽANETA VYPRAVUJE O TÁTOVI A MAMINCE

Potom doplň cvičení pod článkem. Slova, která máš doplnit najdeš v nápovědě ( jsou to ta napsaná psacím písmem).

V MATEMATICE si udělej str.4.

Zase budete procvičovat číslice 0-20.

Pokud byste potřebovali s něčím poradit, tak pište, volejte...

Všem vám přeji krásný víkend, myslím na vás☺️

Vaše paní učitelka

Dobrý den,

dnes se pustíme do MATEMATIKY.

V pracovním sešitě si udělejte str. 2. Celá strana je na procvičování počítání do 20. Důležité je použít u znázorňování vždy dvě barvy! To znamená 10 kuliček udělat jednou barvou, zbytek barvou jinou. U znázorňování penězi, můžete použít skutečné peníze.

Ve SLABIKÁŘI si na str. 66 přečti článek JEŽEK. Jsou to jen čtyři řádky. Přečti několikrát!

Druhý článek CO JEŽEK JÍ už číst nemusíš.

Ať se daří!

Mějte se hezky.


Dobrý den, posílám úkoly na dnešní den.

30. 3. 2020

Ve SLABIKÁŘI na str. 64 začněte písmeno Ž. Básničku se zpaměti neučte. Kdo chce, tak ten samozřejmě může a pak mi můžete zase poslat video ☺️

V básničce vyznač písmena Ž, ž (červená, modrá pastelka).

Potom pokračuj na této stránce podle zadání, která jsou dole.

V PÍSANCE dokonči stranu 30 celou.


A ještě MATEMATIKA. Zopakuj si číselnou řadu 0-20. Zkus odříkat i napsat.

Do sešitu si napiš tato čísla, vždy udělej mezeru a doplň znaménko nerovnosti(větší, menší, rovná se):

14 = 14

11 15

18 16

10 12

20 10

13 15

17 11

To je pro dnešek všechno.

Mějte se hezky.

Tak už jsem tu zase😉

27. března 2020

Ve SLABIKÁŘI si na str. 63 přečti článek : Co máme doma.Článek nečti celý. Je dlouhý. Stačí polovina😀Raději si tu půlku přečti víckrát, ať čtení natrénuješ.
Do sešitu ČESKÝ JAZYK přepiš psacím písmem tyto věty:Barča má malé morče.Bydlí u Barči v pokoji.
V PÍSANCE pokračuj na str. 30. Napiš jen tři řádky.

V MATEMATICE pokračuj v trénování číselné řady do 20.

A dnes zkusíme už i rozklad čísla na desítky a jednotky. Nebojte se, je to hračka Hned Vám to ukážu.

Budeme rozkládat číslo 14. Ty napíšeš :

14 = 10 + 4

U čísla 17 :

17 = 10 + 7

Je to jednoduché, že??

Tak jdeme na to. Do sešitu MATEMATIKA si pod sebe napiš tato čísla a rozlož podle vzoru:

11 =

18 =

15 =

19 =

12=

Posílejte mi dál fotky a videa. Mám z Vás radost. Jste úžasní!

Všem přeji krásný víkend

Dobré ráno, tak tu máme nový den a s ním další úkoly

26. března 2020

Ve SLABIKÁŘI si na str. 62 přečtěte článek Vločka. Přečtěte ho několikrát, abyste dokázali správně doplnit slova do vět pod článkem. Nezapomeňte, že slova do vět dopisujeme psacím písmem.

V PÍSANCE si dopište str. 29.

Mějte se hezky 😀

V MATEMATICE pokračujte procvičováním číselné řady do 20. Zkus říkat zpaměti a u toho číslice psát.

Dobré ráno všem😀

Úkoly na dnešní den středa 25. března 2020:

ve SLABIKÁŘI pokračujte na str. 61. Na této straně vyplňte křížovku(tajenka - MÍČEK).

Pod křížovkou jsou věty. Ty si přečti a do okýnka u obrázku (obrázky jsou vedle vět) napiš číslo věty, která k obrázku patří.

V PÍSANCE pokračuj na str. 29- napiš první čtyři řádky

MATEMATIKA

V matematice zopakujte číselnou řadu 0-10, protože dnes začneme trénovat počítání do 20😁

K nácviku Vám posílám obrázek, který Vám to usnadní.

Nejdříve se nauč čísla číst, teprve potom trénuj zpaměti.


Vložte SLABIKÁŘ: Začněte s dětmi písmeno Č. Určitě to zvládnou, jsou to šikulky.

Písmeno Č je ve slabikáři na straně 60. Začněte básničkou, ve které děti vyznačí barevně písmeno Č (oni ví jak). Poté pokračujte ve čtení a plnění úkolů na této straně (str. 60) podle zadání dole.

V PÍSANCE pokračujte na straně 28. Je tam nácvik psaní písmena Č. Děcka umí psát C, takže i zde to lehce zvládnete.

Příklady přepiš a vypočítej do sešitu MATEMATIKY do dvou sloupečků, tak jak jsme zvyklí.

4 +6 = 8 - 7 =

6 + 3 = 9 - 4 =

2 + 7 = 7 - 4 =

9 + 0 = 10- 9 =

4 + 5 = 8 - 6 =

Nakladatelství NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., spustilo dne 16. 3. 2020 online výuku pro žáky 1. ročníku přes YouTube s pedagogem Mgr. Milošem Novotným.Živá vysílání můžete sledovat on-line každý den od 9:00na YouTube kanálu Online výuka. Není nutné přenos sledovat živě, videa budou k dispozici k opakovanému přehrávání.Také můžete sledovat vysílání na ČT program UčíTelka.😀